CARDIO

Το cardio ή αερόβια άσκηση είναι μία προπόνηση με αρκετά και διαφορετικά οφέλη, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλών ειδών προγράμματα αναλόγως με τους στόχους προς υλοποίηση.
Συμβάλλει στην βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος, στη μείωση του σωματικού λίπους, στη μείωση του άγχους, καθώς και στην βελτίωση της φυσικής κατάστασης και ευφορίας του ασκούμενου.

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥ/ΕΓΧΕΙΡΗΣΗΣ

Στις συνεδρίες αποκαταστήσεις από τραυματισμό η εγχείρηση και ύστερα από επικοινωνία με τον προσωπικό γιατρό του ασκούμενου, εφαρμόζουμε ένα πλάνο για την σωστή επαναφορά του από τυχόν τραυματισμό ή εγχείρηση.
Μέσα από την σωστή καθοδήγηση του προσωπικού γυμναστή και αποφεύγοντας επανατραυματισμούς, επιτυγχάνουμε την ολική επαναφορά στο 100% της σωματικής άσκησης με μια σωστή αποθεραπεία.

ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ

Αν έχεις κάποια περιττά κιλάκια και θέλεις να τα ξεφορτωθείς (πολλά ή λίγα δεν έχει σημασία), με στοχευμένη προπόνηση, αποφασιστικότητα και επιμονή, μπορείς να τα καταφέρεις.
Εφαρμόζοντας το εξατομικευμένο πλάνο του προσωπικού γυμναστή, καθαρά προσαρμοσμένο για τις προσωπικές σου ανάγκες, με υπομονή και παράλληλα με σωστή διατροφή, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

ΑΥΞΗΣΗ ΒΑΡΟΥΣ/ΜΥΙΚΗ ΜΑΖΑ

Θέλεις να ανέβεις μερικά κιλά για το άθλημα σου ή το χόμπι σου ή γιατί πολύ απλά θέλεις να αλλάξεις το σωματότυπό σου για προσωπικούς λόγους;
Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι. Mε στοχευμένη προπόνηση, εφαρμοσμένη πάνω στις δικές σου ανάγκες, επιμονή και αποφασιστικότητα αλλά και με τη σωστή διατροφή πάντοτε , μπορείς να δεις αποτελέσματα αύξησης της μυϊκής σου μάζας, ακόμα και από τον πρώτο μήνα.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ

Στη συμβουλευτική συνεδρία, συζητάς με τον προσωπικό γυμναστή τον τρόπο ζωής σου, τις διατροφικές σου συνήθειες καθώς και τον στόχο που θες να επιτυχείς.
Στη συνέχεια, με λεπτομερή μέτρηση του βάρους, του μυϊκού όγκου, του σωματικού λίπους, του μεταβολικού σου ρυθμού καθώς και μετρήσεις συγκεκριμένων διαμέτρων, προχωράμε στη σύνταξη εξατομικευμένου πλάνου εκγύμνασης. Παράλληλα, δίνουμε κάποιες διατροφικές συμβουλές, αλλά και μία γενικότερη εκτίμηση του τρόπου ζωής του ασκούμενου.

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

Θέλεις απλά να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση προσθέτοντας μυϊκή μάζα ή αφαιρώντας κάποια περιττά κιλά λίπους;
Ο προσωπικός γυμναστής, θα σου βγάλει το κατάλληλο πρόγραμμα σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες!
Συνδυάζοντας προπονήσεις cardio, προπονήσεις με ελεύθερα βάρη, πολύπλευρικές ασκήσεις, αλλά και ασκήσεις ισορροπίας και συντονισμού, θα επιτυχείς το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα αναλόγως με το στόχο που έχουμε θέσει.